Aktiv mandag

I dag er det en mye bedre dag, selv om solen ikke skinner føler jeg meg i hvert fall mye bedre. Disse dagene der man føler seg allment trist og sur burde man egentlig bare sitte hjemme med en stor pose chips og masse sjokolade. Men men sånn kan det gå..

I dag har vi vært veldig aktive. Først var Carro og jeg på skolen og hadde dryckeskunnskap. Grappa, vodka, gin, tequila og aquevitt sto på planen. Heldigvis var det ingen provning i dag,  smake på tequila for så spytte det ut igjen er jo ren synd! I morgen er det øl og cider provning, jeg vet i hvert fall om en som ikke skal spytte i bøtta heheh..

Etterpå var vi og trente på fysiken. Bra med litt morsjon på mandagen, da begynner man jo uka så bra.

Vel hjemme bestemte vi oss for å gå en tur og så dra og handle samtidig. Så vi gikk fra oss og til Backaplan, noe som tok ca 40 min. Handlet litt krydder i den indiske butikken der, før vi tok sporvognen opp til wieselgrensplatsen og handlet på Willys.
På veien ned ringte min kjære X meg og trengte mine fantastiske norsk kunnskaper for å tolke kokeboken jeg hadde gitt han for lenge siden.

Altså liten norsk guide:
Melis er florsocker
SS er matskjed
Mel er mjöl

Hehe merker at det er en stund siden vi var sammen nå :P

Jeg har jo begynt mitt nye sunne liv med masse trening, sunn mat og lite (?) alkohol.. (kan jo ikke slutte helt med festen). Så i dag står grønnsakssuppe på menyen. Mmm så sunne vi er.

Nå er jeg egentlig ganske sliten, vi har jo tross alt trent aktivt i over 2 timer i dag.

Etter mat og litt plugg blir det nok et langt bobblebad som står for tur for meg. Carro skal jo forlate meg igjen for å gå på kino.

Maggs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0