Billett til kalaset, farget håret og Skånes bursdag

Carro og jeg var opp tidlig i dag for å hente våre billetter til Valgborgskalaset på Chalmers. De skulle hentes på Lindholmen, somm ikke var langt fra oss i det hele tatt. Det er bra jeg har Carro for jeg har ingen rettningssans og går meg bort med en gang.

Etter litt om og men fikk vi våre billetter etter noen små problemer , derfra dro vi fra Chalmers til Pedagogen veldig fornøyde.
Jeg har jo aldri feiret Valborg før og siden det også er Carros bursdag synes jeg det var flott av vi nå har planen i boks. Vi begynner dagen med TENTE, .. usj.. .før vi går på slugs  sildefrokost , deretter cortegen, med påfølgende grilling i parken.. og når kvelden kommer og vi er gode og fulle drar vi til Chalmers. Det kommer til å bli grymt bra!

Nå er jeg hjemme igjen etter å ha vært på skolen og lest litt. Var så trøtt og trengte sårt en liten siesta. Så det er nå gjort og nå farger jeg håret mitt. Det skal bli mørkebrunt, nesten svart, slik jeg hadde det forrige sommer.

I kveld ved 7 tiden er det dags for Skånes bursdag, nei ikke kommunen, men vår venn Carl-Johan fra Skåne. Han har leid lokal, så det gleder vi oss alle til. Er ikke helt på feste humør i dag. Føler det hadde vært best å tatt en lang tur og ligget hjemme med ugly betty, lost og desperate houswives.. men men, Man blir jo bare 25 år en gang så det må jo feires.

Uansett skal jeg fortsette med mitt løfte om å være alkoholfri til Valborg og derfra frem til AG. Så i dag skal jeg bare sitte og le av alle de andre fulle menneskene.

Oj oj.. nå må jeg hoppe i dusjen før håret mitt faller av eller no..
Jeg har så rundt og rart hode, at jeg ville sett ekstremt stygg ut skallet.

Maggs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0