Dagen etter omsitts

Oh my God for en fest i går!

Det ser virkelig ut som et helvete her, jeg har aldri sett noe lignende. Dette er tidenes kaos.

Jeg forstår hva de andre sa med omsitts at det var den værste festen fordi det ble helt fantastisk mye rot, men jeg hadde aldri trodd at så få mennesker kunne ødelegge og rote så mye. Ok noe av det var min feil, hmm prøve  sette deg på en hylle på veggen var kanskje ikke min smarteste ide i går.

Jeg klarer som vanlig ikke sove, jeg var opp klokka 9 i dag tidlig og begynte rydde. Nå er i vært fall kjøkkenet klart, bortsett fra gulvet og jeg har satt på brødbakemaskinen sånn at de som er igjen får nybakt brød til frokost.

Jeg håper jo at folk hadde det kult i går, selv om jeg var en total bitch og sur hele tiden. Flere grunner til at jeg var sur bortsett fra at jeg freaket ut over at folk ikke klarte å holde drinken i glasset sitt i stedet for i sofaen.
Men men tenkte jeg skulle kjøre en liten damage liste hittil i forhold til det jeg har sett:

  • Sofa - sprit, øl og stearin
  • Teppe - sprit, øl, stearin og chips
  • Hylle - brukket
  • Et glass -Knust
  • Det er toalett papir over hele huset av en eller annen grunn
  • Min ovve er innsauset med sprit -
  • Stolputene - ser ut som sprit og kaffe
  • Min genser - jordbær drink
  • Min tskjorte - sprit, kaffe
  • Kaffe på min data
Hmm det er det jeg vet hittil, men nå har jeg faktisk ikke fått ryddet stua enda.

Menneskeskader:
  • Niklas har en kuk i ansiktet - sånn går det når man däckar først
  • David fikk en eller annen allergisk reaksjon i mitt hus
  • All min selvtillt (haha)
  • Jeg tror noen slo meg ned... hmm hvem var det?
P6 spillet ble ferdig i går og vi prøvde begynne spille det. Det virket veldig gøy og det var fantastisk kult laget! All Cred til deg Linda som er utrolig flink til og tegne.

Faen føler meg som en stor idiot fordi jeg var så sur, håper ingen er sinte på meg og at jeg ikke ødela kvelden helt.
Men det blir aldri fest her igjen haha nok er nok.

Nå skal jeg gå og vekke de andre. Vi har en som sover på sofaen, 3 i min seng, en i ekstra sengen og 3 på mitt rom. Jeg er på Carros. God seng hun har... mmmm :)

Nå rydde..

Maggs

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahaha.... så jäkla typiskt! Omsitsar är INGET man vill ha hemma... usch*!

2008-04-07 @ 15:35:58
URL: http://snyggannas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0