En bra helg

I fredags var det skräcksittning. Jag och Maggs var lätt snyggast på plats.
Fjortishångel på dansgolvet är aldrig fel, haha.. Och ni har ju redan läst om hur kvällen slutade.

Vid 2 tiden i lördags kom  Micke in till stan från Tjörn och hämtade upp mig. Han hade tydligen bytt bil med farsin och hämtade då upp mig i en BMW Z4, från 03(?).  Åkte upp och hämtade lite saker här hemma, sedan bar färden iväg mot Tjörn för min del. Först ett mellanstopp på City Gross i Kungälv!

Solen skiner, det är hel underbart, håret blåser i håret då vi åker nedcabbat. Väl framme ser jag ett mysigt hus med en balkong (altan?) där skall jag placera mig tänkte jag.. Lättare sagt en gjort, Snart satt jag där uppe med solen i ansiktet i en skön liggstol med en öl i min högra hand.

Köttet lades i marinad, för det skulle grillas senare när folk sku lle dyka upp. Till detta skulle vi ha potatisgratäng och en sås och självklart grillade vi majs också.

Kvällen blev kort för mig, som hamnade i säng runt halv 1. Orutin Caroline är mitt nya namn kanske? HAHA.. det var trevligt fram tills dess iaf!

Söndagen kom, börjde med att en av de andra gästerna på festen ville väcka mig lite snällt. Genom att hoppa på mig och slå mig med en av kuddarna i sängen.


Micke var försvunnen, han hade tydigen dragit hem till nån brud i nån mindre håla "i närheten" under nattens gång när jag sov sött! Mr Ågren fick han heta dagen efter.. =P HAHA!


Pizza på Robbans inne i Kållerärr.. Hade hoppats på att skymta Nicklas, men men.. Sån tur hade jag inte =)


TIllbaka till huset, städa. Sedan blev det lägga sig i soffan.. och sen grilla det som inte grillades på lördagen. MUMS. köttet hade legat i ett dygn i marinaden nu. Till detta serverads pommes =)


Kvällen blev film...


Katterna sov gott bredvid en inatt. Ingen allergisk reaktion.. Tummen upp!


Uppe imorse.

Dags att åka tillbaka till Götet.


Skola 13-15. Likörprovning,

Njuta i solan till 17.00, med  en glass - Cornetto Citron, Än en gång.. KÄRLEK ;D

Grappaprovning på Basement


Sedan hemgång för att äta god blocktorsk. Bra recept Maggs!! Till detta pressad potatis


Plugg, skriva arbete... grappa grappa grappaaaaa!!!

Tenta om 8 dagar!


Nu skall jag lägga mig o skriva snuskiga sms och sen sova!


God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0