FREDAG!

Det er endelig fredag og jeg er i værste partyhumøret! I dag er det Skrekksitts på Gasquen på Chalmers! Det kommer til å bli skikkelig bra tror jeg.



Jeg bare elsker denne sangen, det er den mest sexy stemmen jeg noen sinne har hørt! The world is mine.. jeg får frysninger i hele kroppen hver gang han sier det!

Vi begynner kvelden rolig med Grappa forelesning på Basement i forbindelse med vårt prosjektarbeid, før vi drar videre til Chalmers.

Før den tid skal jeg:
*Vaske klær
*Rydde rom
*Fikse hår
*Sminke meg
*Plugge? kanskje litt
*Finne ut hva jeg skal ha på meg på basement
*Finne ut hva jeg skal ha på meg på skräcksittsen...

Hmm hørtes ut som en jævelig jobbig liste...
Men men... er på supert humør i dag, Været er fantastisk, feststemningen er på gang.. ohh yes føles som dette blir en veldig bra dag!!


Maggs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0