Kontaktannons

Hej.
Jag heter Caroline, 22 år imorn. och jag söker någon att mysa med, eller kanske något mer?
Du skall vara man, född 86 och ner till 81 kan vi säga. Du skall tycka om att träna, då jag älskar killar med ett sexigt 6 eller kanske 8pack, mums! Men du får för guds skull inte glömma att träna benen. En snygg rumpa är mycket viktigt också ;D Men har du inte sexpacket men snygga vältränade ben,  men kanske en platt mage, men inte allt för tanig, så klagar jag inte.. Gillar det med :D hihi

Du skall vara ha humor, gärna lika störd och snuskig som det jag har.
En lugn och mysig kille är ju fint, men jag vill ha en kille med en lite vild och galen sida också, både till vardags och varför inte vid privata stunder också? Sånt gillar jag. haha

Brunt eller blondt hår, välskött och lite halvlångt eller snaggat. Vackra ögon, fin hy, solbränd.. Glimten i ögat är mycket viktigt.

Musikalisk, Ja tack. Kan du spela gitarr och sjunga så kommer jag falla pladask.

Du skall vara snäll, trevlig, kunna umgås med mina andra vänner. Och absolut inte svartsjuk då jag har väldigt mycket killkompisar...

Hmm...detta börjar låta som en kontaktannons eller en pojkvän? haha!

Du måste tycka om att festa, och du får inte hata min overall. Kan du dansa så gifter vi oss imorn!

Du skall tycka om lite hårda tag. Jag bits faktiskt. Har du tatueringar, så är det ett plus, men inte för mycket, det är fult. Lagom är alltid bäst, i vissa fall =)

Du får absolut inte vara tråkig, gärna äventyrlig och självklart jätterolig. Det kan hända att jag tröttnar om du 'r tråkig eller ja, inte alls min typ helt enkelt. Jag behöver nån som kan dra mig från mitt singelträsk :D Som jag sitter fast djupt i.

Imorn fyller jag 22 år gammal. På kvällen kommer jag befinna mig på Valborgskalaset på Chalmers Kårhus. Kom dit och ta mig med storm är du gullig ;)


 
Jag och.. ja, ser du ut så så har jag hamnat i himlen ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0