Lettlurt jævel

Jeg er en lettlurt jævel!
Hvordan slutter man å være det?
Dum som jeg er prøver jeg alltid å se det beste i folk, ignorerer deres tydelige feil, samtidig som jeg desperat bortforklarer dem!

Det er fine grenser mellom ord som:
Lettlurt
Godtroende
Dum

Jeg vet ikke hvor jeg er.. Men jeg vet at jeg er en dårlig blanding av alle tre. Jeg har så lett for å glemme folk som har såret meg og hvorfor de gjorde det, fordi jeg så gjerne vil at hele verden skal være picture perfect. Men det er det jo faen meg ikke!
Hvordan kommer man seg ut av mørke når man er blind?

Jeg har eller hadde begynt mitt nye liv før jeg rotet det litt til for meg selv, men faen... Ingen er vel perfekt..
Jeg gjør mitt beste, jeg skal ikke lenger være så godtroende.. Folk vil ikke alltid det beste for deg! I de fleste tilfeller gjør mennesker det de gjør, for at det på sikt skal hjelpe dem selv.

OK... kanskje litt pesimistiskt... Og jeg som hadde slik en bra og positiv dag.
Tenk at noen få ord kan ødelegge så mye!

Nå er jeg lys våken, og litt sur... Mest sur på meg selv fordi jeg er dum i hodet...

Noen som har en kur mot idioti og godtroenhet?

Jeg tar den dobbeldose nå..

Maggs



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0