Reisesugen

Jeg har alltid hatt lyst til å reise, oppdage verden! Det er jo så mye som jeg må se og lære.

Siden jeg var liten har jeg altid hatt lyst til å dra på interrail. Reise rundt med tog i en måned, se hele Europa og all dets kultur. Synes det er noe nesten litt romantisk ved tanken på å ikke vite hvor jeg skal eller hvor jeg våkner opp neste dag.

Desverre har jeg nesten ingen erfaring med reising, jeg har hvert noen steder det er klart, men som regel har jeg alltid dratt til samme sted pga familie etc.

Er det noen med reiseerfaring som kunne tenke seg og gi meg noen tips?

Dette har jeg lyst til:
  • Store drømmen interrail i Europa.
  • Deretter må det bli Sør Amerika. Men da må jeg kunne snakke bedre spansk.
  • Transsibiriske jernbanen - Moskva - Bejing. Deretter dra rundt i Asia. For en reise det ville verdt!

Hadde man bare hatt ubegrenset med penger og tid.

Føler tiden løper fra meg. Sitter liksom fast og kommer ikke videre.

Jeg har alltid vært veldig rastløs av meg og har alltid behov for forandring.

Uheldigvis ser sommeren relativ mørk ut for meg og mest sannsynlig blir det bare jobbing..

Nå skal jeg sove, drømme om mer eksotiske strøk.

Maggs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0