Så här är vi

Jag hittade en löjlig men rolig grej i systers blogg... Så här är jag och Maggs:

C - Riktigt barnslig.
A - Bästa en pojkvän kan begära.

R - Helt GALEN.

O - As sexig, grr

L - Alla älskar dig

I - Helt underbar i sängen.

N - Du kan behålla hemligheter.

E - Jättebra kyssare.



M - Bästa kyssaren som finns.

A - Bästa en pojkvän kan begära.

R -Helt GALEN

G - Skiter i vad andra tycker.

A - Bästa en pojkvän kan begära.

R -Helt GALEN

I - Helt underbar i sängen.

T - Omtänksam och bryr sig.
A - Bästa en pojkvän kan begära.

Okej killar, Maggs är en grym flickvän, come and get her!


Såg nyss på Facebook att min vän Falk är in a relationship. Han skall fylleringa och berätta i helgen vem det är.
när är jag bara fööör nyfiken.


Just det. Ni som vill och vet vart jag jobbar. Kom o fika i helgen vetja! Så jag inte dööör av uttråkan :D


Puss o så :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0