Skole på en lørdag

Personlig har jeg ingenting i mot å studere på en lørdag, før en eksamen er jo dette kjempe viktig. Men når det blir satt opp obligatorisk oppmøte en lørdag da blir jeg litt bitter.
I dag er det tid for åpenthus på Pedagogen. RM 1 har annsvar for å vise frem Vinkunnskap som vi hadde tidligere i år. Jeg tviler på at det er noen som er motiverte til å kjøre noe bra i dag. Jeg vet at det bl.a er 20 pers. som har meldt seg frivillig til å lede folk inn fra B huset og vise dem til C huset.. Hmm ja jeg kan se dette er nødvendig (hmm sarkasmen er på tidlig i dag)

Gleder meg villt til å sitte der i 4 timer.
Carro har selvfølgelig sneket seg unna og blir i Karlstad. Synes hun skal skrive en rapport ekstra som straff hehe... Hadde jeg bare visst at jeg fikk noen fine sms, så hadde denne gråe Göteborg dagen sett litt lysere ut. Men det ser ut som jeg er blitt glemt på Østkysten.

Men i kveld er det fest atter en gang i casa Carro og Maggs.

Mer om dette senere..

Maggs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0