Slutfestat

Ja då folket, ni har tidigare läst om i lördagsfesten och nu har det nu gett resultat. Slutfestat i House of Scandinavian Dreamteam ett tag. Genom ett samtal från fastighetsskötaren fick jag reda på att folk har klagat på festen. Om det blir något mer än varning får jag reda på nästa gång jag pratar med honom. Dvs när han ringer upp igen då jag ej har hans nummer, eller hittar det någonstans.

Idag åkte Margarita till Oslo, så jag är ensam till söndag. Idag blir det städa, tvätta, handla och sen fiiiilm. August Rush står på listan efter en rekommendation från min kära syster. Imorn blir det lite mys, och på lördag-söndag skall jag jobba! "Välkommen till ----------, det är Caroline". Ni skall höra vilken sekreterarröst jag sätter på!

I tisdags tog jag mig en promenix i stan innan P6 mötet då vädret var heeelt underbart. Jag gick från skolan, till Avenyn, svängde av vid Storan och gick Vasaparken hela vägen ner till järntorget. Där köpte jag mig en Cornetto Citron, SÅ GOD. Gick upp längs Linnégatan, svängde upp på Olivedalsgatan och gick upp en bit. Tror jag gick upp på Annedalsberget? eller nåt sånt kanske det heter, till en slottsliknande byggnad. Där var det GRYM utsikt över Hela Göteborg, det var underbart verkligen. Det satt tre A-lagare där när jag kom, så jag ville inte stanna aklt för länge. Sedan gick jag hela Viktoriagatan ner till skolan igen. Borta i 1 h 10 min. Ganska lagom promenix tyckte jag =) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0