Spansk for nybegynnere

I fjor studerte jeg spansk et semester i Las Palmas. Jeg kan faktisk ærlig si at jeg kunne spansk veldig godt da jeg dro derfra. Like ærlig er jeg når jeg nå innrømmer at jeg har glemt alt.
Faen.. så sinnsykt irriterende! Samtidig så merker jeg at jeg ikke orker å sette meg ned med grammatikk bøkene for å klare skrive de setningene jeg skal.
Usj..
Min spanske kompis Christian ler bare av meg, lett for han siden han har bodd i Spania og har hatt muligheten til og lære det. Så ler han av gramatikken min. Det er bra at man alltid kan regne med sine venner til å snakke shit til en en når man er nede.

Så jævelig lat jeg er.. Tror jeg skal legge meg nå og prøve gjøre noe i morgen. Eksamen nærmer seg og jeg må faen meg skjerpe meg!!!
I morgen er det også likør provning så da er det greit og være forberedt.

Maggs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0