trusestjeler

I dag stjal jeg for første gang, men i mitt forsvar så gjorde jeg det ikke med vilje. Carro og jeg var på Gina Tricot for å finne noe og ha på oss til valborg og AG. Da jeg sto i kassa og skulle betale, satte jeg veska mi i en av de kurvene med shit som står rett ved siden av. Da vi var utenfor falt det et par velig stygge truser ned fra vesken min. Jeg bare sto der mitt på gata, flau, måpende, visste ikke helt hva jeg skulle gjøre. Carro sto ved siden av meg og lo som faen, samtdig som hun fort putter trusene i posen.

Så da var jeg gjort til tyv for et par ekstremt stygge truser i str. S. som jeg ikke kan bruke en gang.

Du kan få de av meg i bursdagspresent Carro heheh

Maggs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0