Verden faller ned

Jeg tror noen der oppe hater meg..

Jeg er ikke religiøs av meg, men føler at nå har nok ting gått feil for meg.

Akkurat nå sitter jeg på bussen hjem til Oslo, en buss jeg har betalt 375 kr for, fordi jeg klarte og miste den bussen jeg egentlig skulle ta og måtte kjøpe en ny billett.

Helgen hjemme har vært så som så, se mamma og hunden er altid koselig. Sove i sin gamle seng, tradisjonell hjemmelaget mat, god frokost og koseprat på morgenen er noen av fordelene ved å være hjemme.

Men så blir hele humøret mitt ødelagt av alt som skjer. Jeg er tunget av en kombinasjon av evig uflaks og dårlig samvittighet for alt det jeg burde gjøre. Hvordan skal man få til alt? Jeg klarer ikke...
usj..

Jobben min føler jeg går til helvete.. Det er så lenge mellom hver gang jeg jobber at jeg mister all rutine. Jeg bare svømmer som en gal når dte egentlig ikke er noe og svømme for.
jeg liker i hvert fall tro at jeg før var ganske flink i hva jeg gjorde, men nå vet jeg ikke lenger. Man mister jo all selvtillit når alt blir bare shit hele tiden.

Nå er det regn og shit vær... Det gjør ikke min stemning så mye bedre. Jeg blir kjempe påvirket av været, er det sol så har jeg så masse energi, men når det blir shit vær sånn som nå blir jeg helt tom på innsiden.

Jeg trenger noe som gjør meg skikkelig glad!!!

Vanligvis skal det nemmelig ikke så mye til før jeg blir glad.
Jeg har jo verdens sykeste humor og blir jo glad bare jeg får en litt dirty sms.

Hmm man må vel bare komme ut av det selv når man har litt tungsinn..
Nå hører jeg på Muse som jeg elsker! Men vet ikke om det gjør meg mer glad eller trist. Det er noe med den musikken som rører meg lang inni meg.. Tekstene og musikken, jeg kjenner det hamre inni meg som noe nesten levende. "Faire and panic in the air, I want to be free..."







Maggs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0