Yoga time

Akkurat nå ligger jeg i soffaen hjemme i leiligheten. Jeg er helt utslått, kan faen meg nesten ikke bevege kroppen min.

Siden Carro bestemte seg for å forlate Götet for å dra hjem til Karlstad koser jeg meg hjemme alene denne uka. Eller kose meg og kose meg.. Straffe meg selv hardt er vel heller det jeg har gjort. I det seneste så har badevekta pekt stadig i feil retning, det vil selvfølgelig si opp.. opp opp opp og mer opp.. Siden sommeren nærmer seg stadig raskere og jeg ikke vil være en jævla flodhest på stranda (i år også) så har treningsstudioet blitt besøkt flittig denne uka. Etter 20 min med jogging og 75 min styrkeyoga er kroppen min helt ferdig. Trenger massage! Noen som melder seg frivillig? haha..

Bortsett fra at jeg ikke kan bevege en muskel i kroppen min og at jeg kan spre med lårene mine i gjennomsnitt 10 cm, så var yoga ganske kult. Man strekker og kjenner på alle disse musklene man ikke visste at man hadde og Så er det alle disse fine sexy stillingene som stående hund, diverse krigere og barnets posisjon. "Når dere følere dere slitende, eller bare vil litt bort fra verden er barnets posisjon bra å gå inn". Jeg foretrekker personlig å låse meg inn på rommet mitt fremfor og rulle meg sammen til en liten ball, men det er min personlige mening.

Hmm vet ikke hva jeg har mest lyst på nå: Massage, fettsuging eller en stor bit brownie...
Massage: Kommer ann på personen som gir, er han høy, mørk og het så er nok det det mest fristende valget. Fettsuging: Hadde sluppet og trene på et års tid. Hadde jeg sluppet og føle meg så jævelig som jeg gjør akkurat nå.
Brownie: Sjokolade, sukker. .. "SÅ godt at det knuller i munn "som min kjære Carro alltid sier. Valget er vanskelig...

Jeg har aldri vært flink til å bestemme meg.. I want it all!!! Jeg tror løsningen, siden jeg nå mangler muligheten for alle de tre ovenstående her og nå. Blir og ta en varm dusj og satse på at pilates i morgen ikke tar livet av meg..

Voff Voff

Maggs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0