Verdens dyreste pepsie max

I går var jeg ute med jobben. Det var søndag, bransjekveld (alle i servicebransjen fester) og byen var full av liv!
Jeg har jo den siste uka slanket meg og dermed så skulle jeg heller ikke drikke alkohol. Flinke meg en hel uke uten spirituser... hihi

Uansett... dagen på jobb de siste dagene hadde vært skikkelig bra og jeg hadde et par tusen i tips i min kjære lommebok.
Desverre var ikke de der etterpå. i løpet av kvelden var nemmelig rundt 1200 kr forsvunnet på mystisk vis og jeg sto igjen med en jævelig dyr dispenser pepsi!

I dag dro jeg på jobb for å se om jeg fant pengene, men det gjorde jeg selvfølgelig ikke.

Jeg er så jævelig sint på meg selv. To dager med tips bare borte på ingenting. Ikke en bra fylla en gang!!!

Fy faen.. åååhhhh hvorfor skjer sånt piss meg??

Maggs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0