Bra skit

Igår jobbade jag bara mellan 11-13, då jag sedan skulle vara med o spela fotboll i en turnering mellan aflera restauranger i stan. Första matchen, spelade vi verkligen ritkigt dåligt. Och så åkte Hartmans ut.. nästa match, spelade vi för Havana, då vi inte hade tillräckligt med folk att spela för bara våra "egna" restauranger så slog vi ihop oss.. Vi spelade riktigt bra, men förlorade på straffar... BAJS! Det dracks lite öl o så, trevligt.

Efter det åkte vi hem.. chillade ett tag innan jag, Johanna o Malin började förfesta lite för kvällens utgång. jag o Johanna delade på en flaska rött och Malin drack vodka, med saft. Bra skit? vet inte riktigt, men vinet var riktigt gott =)

Vi tog taxi in till stan, till Havana, mötte upp Morten, som vi bor med. Kollade på Italien-Spanien, som ni vet spanien vann =) woho! Hejar på dem nu jag!
En läskig fransk kille ragga på mig.. han fick dissen såklart.. No thanks. killen kunde inte prata engelska, så hans vän som kunde det pratade åt han.. Som om det skulle funka liksom? No! 2 öl och en shot blev det där iaf..
Vi gick därifrån några meter till Harveys, en sportsbar.. där alla som varit med på fotbollen var... började med en öl.. en kamikazeshot.. en öl till.. och varför inte 2 turkisk pepparshots? och självklart köpte jag min "gröna döden" och Poff.. jag blir som vanligt väldigt full efter den... Säger till Johanna att vi skall åka hem... för hon skulle jobba tidigt och jag var för full för mitt eget bästa... Lite minnesluckor därimellan.. iaf så var det ja... lite för mycket spenderat denna kväll..
Ingen mer fest på ett tag för min del... så tänkte jag imorse iaf :D haha

Lunch på stan, Bra skit! Pizza = god.!

handlade lite småskit på Kiwi innan vi gick hem.. bänkade mig i soffan... sett lite på tv och sedan har vi sett två filmer..
för In her Shoes och sedan sex lektioner i kärlek = Bra skit!

Nu skall jag sova..! Har ju bara "mitt rum" i två nätter till.. från onsdag och säkert en vecka framåt kommer jag sova på soffan till mitt rum är klart.. Borren i morse som dåna var inte bra för huvudvärken man vaknade med! haha!

Ledig imorn.. städa blir! Sedan jobb onsdag-söndag!

Så kan det gå!

TJOSAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0