En glimt av mitt liv

Ja, som jag sa innan så skulle ni få se lite bilder på mitt "fina hem"


Igår på dagen åt jag lunch med Johanna, Malin och Marie.. Sedan mötte vi även upp Vanessa, som är pianist på jobbet

Jag åt den dyraste pizzan jag ätit i hela mitt liv. 159 kr!! HAha!


och den var inte ens toppengod..! DUMT!

 




På kvällen sedan så behövde jag inte jobbat då regnet öste ner.. Så jag och Amir åkte o köpte öl o chips och åkte hem till där han och Johanna och de bor för att titta på Sverige-Ryssland.. Den avgörande matchen, som det tyvärr inte blev så mycket med.. men vi laddade upp iaf! Med öl, chips och en shot smultronvodka och varsin Sverige-tröja! Jag fick låna av Amir.





Nu sitter jag på jobbet.. det regnar ute fortfarande och det skall komma en samling på 180 pers hit, som skall sitta ute.. de måste vara nöjda! hahah! Men men.. Ingen av ina skor står emot regnet heller. Så jag fick köpa mig ett par gummistövlar på vägen till jobbet.. assöta! :D

Mer updates senare i veckan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0