Første dag på jobb

I dag var min første dag tilbake på jobb og det var med blandede følelser at jeg kom tilbake. Men det gikk faktisk bra, ingen store feil fra min side, og mange av de gode gamle var til stede.

Tipsen var ikke noe å skryte av, bare et par hundre. i tillegg glemte jeg lommeboka mi på jobb, håper den er der når jeg kommer på jobb i morgen...

Jeg var også veldig flink fordi jeg ikke dro og tok den hellige etterjobb ølen. For de som ikke jobber i servicebransjen kan jeg informere om at etter en dag på jobb, MÅ man ha den ene ølen etterpå. Den såkalte "sovepilsen" mmm så god den er, kald, med et lag av våt dugg på utsiden... skummer lett, gyllen som det vakreste gullet du har sett... renner ned i halsen så skjønt og herlig og kald, gjør deg avslappet og glad.. mmm Den første slurken sååå god.. Vil ha øl NÅ...
Ren kjærlighet!!

Men duktig var jeg og dro hjem, satte meg på sykkelen og var hjemme på rekord tid, bare 35 minutter!!! Nå er jeg svett og trøtt.. I morgen er det en ny dag på jobb..




god natt hilsen fra Oslo

Maggs



Noen ganger må man ha to... mmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0