Hater VHS

Siden jeg først begynte å søke til Sverige for over 1 år siden har jeg alltid hatt problemer med VHS. I fjor ga de meg feil datoer for å søke, innlevere karakterer, mistet min søknad, satte feil navn og personnummer etc etc...

Men etter ca 20 samtaler ordnet det seg til slutt. Jeg kom inn i i Gøteborg og ble selvfølgelig veldig glad.

I år har tullet begynt igjen! I år tenkte jeg å ta spansk i tillegg til de andre fagen. Først finner de meg ikke i systemet, ser ikke at jeg studerer allerede i Gøteborg. Nå når jeg har sendt inn karakterene har jeg 3 poeng mindre enn i fjor, fag som ble ikke godkjent i fjor er nå godkjent og ingen karakteter fra året mitt i Sverige er med.

Er så lei av å ringe disse idiotene hele tiden! Hvor mye tid og penger skal jeg bruke på dette??

Er det ikke mulig å gjøre noe riktig med en gang?

Maggs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0