Separation

Idag flyttar vi tillfälligt ut ur vår lägenhet på Biskopsgården. Vi har städat sen i fredags, helt sjukt var jobbigt det är.
Lassat ner massa grejer i källarn som vi inte vill att våra sommarhyresgäster skall använda sig av.

Vi har städat såååå bra kan jag säga er, det har aldrig varit så rent sen.... Ja innan vi flytta in våra möbler i höstas.. haha
Får hoppas att de städar lika bra när de skall flytta ut igen.

Det var ett tag sedan vår senaste uppdatering. Vi har ju slutat skolan för terminen.. Maskeradbalen gick bra faktiskt.. det var när det kom till själva städet det började spåra ur.. men det är en annan historia, festen var bra.. så slitet jag och Maggs la ner i 2 dygn innan själva festen lönade sig en hel del!
Vi hade köpt varsin likadan mask, som vi sedan pyntade med massa glitter så det blev jättevackra och matchade våra klänningar såååå fint..

Dagen efter jobbade jag.. Jobbar inte där längre..

Tisdag var det tenta.. den SÖG!!! Man tycker inte om vår lärarinna mindre nu om man säger så.. Tentafest på kvällen.. Var heelt okej iaf ^^ hehe!
Obligatorisk närvaro när RM4 skulle redovisa sin praktik, intressant med drygt.
Torsdag redovisning och sedan klassfest på kvällen i Slottsskogen, var mycket mysigt! =) Synd att endel kanske slutar till hösten... men men! Man kan ju träffa dem ändå =)

Fredag, dags för storstädning, och det historien har ni hört

Nu sitter jag och väntar på att de skall komma, kommer nog få sitta här minst 1 timma till...

Maggs har redan lämnat mig för att åka hem till Oslo.. hon skall vara där hela sommaren och jobba på  vårt kära Café Sorgenfri där vi möttes förra sommarn.. Jag skall hem till Karlstad en vecka då min syster skall ta studenten innan jag åker vidare till Kristiansand i södra Norge... Jag, Johanna och Malin skall göra sommarn ihop, kan bli gruymt kul.. jag hoppas det iaf.. men skall sklart åka upp till Oslo och hälsa på henne och alla andra godingar man känner där uppe =)
Får se om jag åker till Oslo redan den 13 eller 14 för att festa till det lite där =)

Min väska väger flera ton, helt sjukt säger jag bara... och ändå har jag bara packat ner lite.. eftersom jag förhoppningsvis skall gå runt i jobbkläder hela sommarn.. JOBBA JOBBA JOOOOOBBBAA!!


Bilder från städning.. dåliga pga min sketna mobil. Som ni ser är hyllan ovanför soffan uppe, den som åkte ner under en fest.. hehehe!.. Tips från coachen: Sätt er inte på lackhyllor..


Fan jag är hungrig.. får kanske ta o gå o köpa mig nåt? Eller vad skall jag göra?

Nu vill jag bara komma heeeeem till mamma o kramas lite..

Jag lämnar Emil i källarn, snacka om separationsångest.. hoppas jag hittar en ersättare i Kristiansand..
Nån som bor där som vill skeda på nätterna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0