Siste helg før ferien

Forrige helg fikk jeg besøk av Nykteristen som jeg traff på AG. Han kjørte ned fra Karlshamn lørdag morgen og ble til Mandag. Først trodde jeg han bare tullet med meg og at han ikke hadde tenkt til å komme, noe han faktisk hadde gjort. Men så bestemte han se for å komme likevel noe som var veldig trevlig fordi jeg var ganske lessen fordi balen ble sånn som det ble.

Lørdag kveld etter litt førfest hjemme, dro vi opp til Chalmers for å feste litt. På veien møtte vi Carro som kom rett fra jobb. Planen var å kjøre siste kveld med ovven og feste jernet med de andre sexmästeristene. Men Nykter hadde glemt sin smoersex overall, så da ble det sivile klær. Men vi følte alle et visst savn, da vi så alle andre i sin.

Vi klarte likevel å feste ganske bra, vi kjørte litt pub til pub rundt på Chalmers området, før vi avsluttet på Gasquen. Therese og Junior hengte også med, så vi var jo en god gjeng som stilte opp fra P6. På en pub fikk jeg tak i et par usedvanlige stygge solbriller, noe dere ser resultatet av her:









Søndag dro Carro, Nykter og jeg til Eriksberg hvor vi lå i solen hele dagen. Da sulten satte inn grillet vi chorizo pølser og maiskolber mmm...
Solen stekte og vi ble alle fine og rosa. En veldig fin søndag i herlige omgivelser. Perfekt når man har en dag når man har vært litt trist og lei.. Ingenting er som en dag i solen med gode mennesker for å få opp humøret.






Maggs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0