Bokat o klart

Man kan nästan säga att vi är på väg nu, till Gotland. Absolut Gotland den 16-18 maj! Det kommer bli så sjukt roligt. Men just nu kan jag inte göra något annat än hoppas på att Vi fr stuga så jag slipper tälta. Jag hatar att tälta, jag är för fin för att tälta. HAHA! Även om vi inte är så många som åker.. 8? 11? Vi får se helt enkelt, så vet jag att vi skall äga skiten. Systemsex, kommentera det om ni vill, men ni når inte upp till vår nivå ;D Fast ni är ju rätt roliga =P
Era overaller är så äckliga bara! hahahahhh!

Fredagen var trevlig. Han kom o hämtade upp mig vid 21, sen åkte vi o parkerade bilen nära honom på Johanneberg, kan inte påstå att det var en snyggast parkeringen jag sett ^^ Sedan tog vi oss en liten promenad ner längs avenyn, svängde av vid Vasagatan och sen gick upp mot han igen. Inte så jättelång promenad, men det var väl skönt. Sen väl hos han drack vi lite cider, mousserande och öl. Pratade en massa. Han var lätt att prata med lillen. Åkte hem vid 4. Fick springa ner till Avenyn för att hinna med vagnen, och jag kom ner med 5 minuters marginal. Sjukt vilken go jag har i mina ben ibland, det var nästan att jag flög fram.

Just nu sitter jag och har koll på tradera.com för att köpa mig en tågbiljett till Sthlm. Hälsa på pappa, sussie och bror lite! Länge sen jag såg dem. Sussie träffade jag när hon var här i Göteborg på nån, konferens eller vad det var. Men det var högst 20 min vi sågs =) Annars kommer jag inte träffa dem förrän Cassis student. Lite väl längt tid tills dess tycker jag =)

Igår var det Melodifestivalen. Charlotte Pirelli vann, Det tyckte jag var väldigt bra. Jag hade henne som favorit. Men jag tyckte att Rongedal var väldigt bra också.. De är så fräcka. Linda Bengtzins låt var roig, hade varit kul o höra hur den skulle vara på engelska. Helt galen kan jag tänka mig!

Sov gott allihopa. Nu skall jag packa, om det är så att jag händelsevis tar mig till Stockholm

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hälsa sthlm från mig!:)

2008-03-17 @ 21:45:25
Postat av: Cassandra

det är inte alls lång tid kvar till min student, dagarna å veckora springer iväg...hinner inte riktigt med!

2008-03-18 @ 15:03:53
URL: http://metrobloggen.se/cassandrab

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0