Cluedositts

I dag er det dags for en ordentlig sexmästeri sittning!

Vårt tema er Cluedo, og selv om jeg selv aldri har vært noen stor fan av dette spillet, tror jeg festen kommer til og bli skikkelig bra!
Vi blir vel kanskje rundt 40 pers, ikke så mange, men sexmästerister tar jo faktisk litt større plass enn vanlige mennesker. Ingen blir fullere, fester hardere eller finner på sykere ting... Gleder meg som et lite barn på julelaften.

Middagen som vi fikset i går var jo fantastisk og da vi satt og lagde playliste til i dag ble man jo ikke mindre partysugen!  mmm en kald øl...

Har jo ikke fått brukt min kjære ovve siden hjärtslaget og det begynner og bli en stund siden. Det er noe med overall som gjør at festingen bare blir mer crazy, I love it!

Om et par timer skal Linda og Therese hente meg her hjemme, så skal vi ned på Studs og begynne lage mat, dekorere, legge ut mordvåpen til sittningen etc. Jeg meldte meg frivillig til kjøkken delen, best og holde seg til sine sterke sider.

Nå skal jeg snart opp av sengen og begynne ordne meg... gjøre meg vakker.

Dagens outfitt:  Rød ovve, med et grønt venstre ben
                            En topp, nyvasket av ukjent slag.
                            Strømpebukse for å unngå skavsår (haha) fra HM
                            Sko: typen Adidas halfshell..., skittene, en gang hvite med svarte striper
                            Lue/møsse: hjemme strikket. Rød, med grønn på toppen (som et jordbær/jordgubb)

HaHAHAHAHAHH Jeg ler meg ihjel hver gang jeg skriver denne shiten...

Maggs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0