Cocktail hour ;)

I risk av å høres ut som en alkoholikker så fikk jeg nå så usannsynlig lyst på en Mojito. Mojito er min favoritt drink, en perfekt balanse mellom det syrlige og søte. Dessuten så ser den skikkelig kul ut, fresh, frisk og stilig. Særlig en pasjonsfrukt mojito med fersk frukt! mmmm det er så godt at det knuller i munn ;-)


Tenkte jeg skulle skryte litt av min rommie Carro, hun er nemmelig en fantastisk bartender. Siden jeg er så heldig at jeg bor med en bartender er jeg blirr bortskjemt med og alltid får super gode drinker. Desverre er ikke dette alltid tilfelle når man er ute og fester. Jeg synes det er et evig problem at det ikke finnes nok steder som kan lage en god drink. Herregud så vanskelig er det vel ikke og blande noe som ikke fremkaller spyrefleksen før klokka er 11 om natta?

Vi har jo nevnt før at vår lille drøm for fremtiden er og starte egen cocktailbar. Et sted der drinkene bringer frem den mest eksotiske fantasien din (hehe hørtes nesten seksuelt ut,,, )Men i mellomtiden så skal jeg legge inn et godt ord for Tranquilo i Göteborg. De har de beste pasjonsfrukt mojitoene jeg har drukket i mitt liv!!!

En paraplydrink skål til deg min kjære!

Vi ses i dimman



Maggs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0