följer hennes fotspår

Helt underbart inlägg min kära. =)
Ni skall veta att hon är riktigt snygg i den där turbanen. Helt oemotståndlig

Vi tvättar nu.  Jag läser inget. Jag har ingen motivation. Hoppas(?) den kommer imorgon.
Jag är grymt sötsugen och myssugen. Nån som vill komma hit med en fet godispåse och som dessutom vill kramas lite? Hör av er!

Jag har inte lust att göra någonting idag. Jag har inte lust att göra något denna veckan över huvud taget.. mer än o kramas lite. BLÄ

Funderar på o dra på mig en omtenta, och kurera mig med en lugn veckan med mys ist? :D Det låter underbart i mitt huvud. Får se hur jag känner imorn! haha!

Tjohäng jordgubbsstäng

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0