I dag...

Med blond og sarkastisk stemme vill jeg på mitt beste kaksige vis fortelle at i dag har jeg på meg en grønn tskjorte av typen Betty Rides, undertøy av typen Sloggie og mjukis fra typen What the fuck.. forstår ikke hvordan dere jenter (og noen litt mer feminine gutter) klarer og skrive om denne shiten hver dag.. Og at folk leser det!

Bortsett fra det er min plan som følgende:
*lese til mikro fortsatt (går fremdeles latterlig dårlig)
*Tvätt tid kl 15.00

Alt i alt bortsett fra lesingen er jeg ganske fornøyd med gårsdagen. Ryddet og ommøblerte hele rommet mitt, nå er det blitt skikkelig koselig her. Lagde også lasagne, den ble bare middelsgod, litt irriterende, men manglet en del viktige ingredienser for mammas oppskrift som jeg pleier og bruke.

Det blåser og er shit vær i GBG, helt greit for meg og ligge i min gode seng hele dagen og late som jeg plugger til tenten.
Lazy ass... yes I am..


P.s Glemte at jeg også har på meg en slags turban på hodet, etter at jeg akkurat har dusjet og vasket håret med typen elvital shampo og balsam.

Maggs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0