Jag behöver avreagera mig

Jag har precis spenderat min kväll med att kolla på hockey. Det såg sååå ljust ut där ett tag. Men vad gör man när Frölunda helt plötsligt börjar spela bra hockey, och Jonas Gustavsson har lite otur i mål. 5-4 målet, totalt onödigt att släppa in. Han borde tagit den pucken.
Och Vad fan sker i Frölundaborg sista sekundrarna? DET VAR FAN MÅL!!! Ursäkta mitt språk, men jag kan säga att mitt tangentbord är det som just nu tar mest stryk. Nån som ställer upp på att låta mig avreagera mig? På vilket sätt säger jag inte... har flera delar av mig som jag gärna släpper loss. Hhahaha!

För att inte bara vara arg på det där, så hatar jag vädret just nu! Vår??? Vad är det? Det har snöat varje dag i Stockholm sen jag kom hit. Snö liksom, det är fan påsk. Ursökta språket igen! Det är kallt, och ja, kallt. Jag har knapopt varit utanför dörren sen jag kom hit. Men jag klagar inte, det är skönt att inte behöver göra någonting alls om dagarna ibland, bara glida runt och finnas. haha!

Lovet är snart slut. Imorgon skall jag åka tillbaka till Göteborg igen då jag jobbar lördag och söndag på mit finfina jobb. Vart det är berättar jag inte, men jag jobbar som hotellreceptionist någon stans i Göteborgs stad.

Jag har ätit väldigt mycket godis senaste dagarna, det har visat sig på hyn. Fan j'vla piss helvete. Dags att sluta. Fast det är kanske inte bara det. Blöder näsblod gör jag också, helt utan vidare. Så, lite brist på något kan vara ett tecken på det också. Så har det varit förr.

HAHA, just det. Jag har en sjukdom! HAHA. Morfans Syndrom, eller ja. har och har. Vi gissar bara, eller inte ens det. Vi skojar om det. Pappa, Sussie och jag. Jag har överrörliga leder, på konstiga ställen. Det var en artikel i en tidigning pappa hade. De visade fyra bilder på olika ställen på kroppen man kan vara överrörlig på. Jag är det, på alla de. Lite kul, pappa också. Detta är tydligen genetiskt! Men men, det var otroligt kul att skratta åt i typ 1 timma, och varje gång man tar upp det. hahah!

Idag har vi ätit god mat.

"Bästa sättet att motstå en frestelse är att falla för den"
Frestelse, kom till mig!!

2½ män nu! TJO
image16
Jag vill äta upp honom.. GRRR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0