Jag har mina stunder

Jag tänkte att jag skulle kunna få chansen att försvara mig iom det inlägget Maggs skrev om att jag aldrig mer skall få kliva in i hennes kök :D Jag är faktiskt bra på vissa maträtter. Ta Thai Red Curry kyckling till exempel, blir så stolt över mig själv varje gång jag lagar det och hon säger att det är jättegott. Jag hoppas att hon inte skojar ;)

Idag på väg till skolan var jag nära o somna på spårvagnen. Det var helt sjukt vad trött jag var när jag vakna. Man kan nästa undra om jag ens sover på nätterna eller om jag bara inbillar mig, för det känns inte som det. Fast jag somnar i alla fall inte på föreläsningarna som Andreas så gott som alltid gör. Idag petade jag på honom med hans penna på hans öra. HAHA! Sjukt kul o se hur han reagerar. Men men, det är inte de roligaste föreläsningarna vi har just nu, så man kan ju nästan förstå honom. Bakterier hit och mikroorganismer dit, man blir nästan snurrig.

Men har man inte kul så blir det inte roligt. Det blir ju som man gör det.. Titta bara hur vi gjorde för att göra mikrobiologilabben roligare =)

    


Vi håller på och tittar på Lost nu. Grymt spännande avnitt det vi såg nyss. Desmond är rätt het faktiskt. Skulle vilja dra fingrarna i hans hår, och dra tag lite där bak. Precis som man tänkte med den ursnygga kocken vi hade en lektion med i Fiskkursen i december. Grrrrr.... =) Skall nog drömma lite om han sen inatt när jag skedar med min Emil! Han kommer ni får träffa senare =)
Tjohej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0