Lucky bastard

På vei hjem nå med bussen fra Oslo til Göteborg opplevde jeg kjempe kø rett etter svenskegrensa. Jeg visste selvfølgelig ikke hva som hadde skjedd før jeg nå kom hjem og så at på første siden i nettavisen hadde de skrevet om en ulykke på E6. Det var en buss som kjørte mellom Oslo og Gøteborg som hadde veltet mitt på veien, flere hadde blitt skadet og folk som ikke brukte sikkerhetsbelte hadde falt på andre. Jeg bruker aldri sikkerhetsbelter på de bussene!

Herregud sånn flaks! Jeg kunne like gjerne ha tatt den bussen og ikke den jeg tok. Det var helt tilfeldig at det var den jeg valgte.

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article2322825.ece

Men hjerte i halsen sier jeg at dette var mitt påskemirakel for i år!

Shit!

Maggs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0