Min oppgave

Jeg har fått meg en ny oppgave her i livet! Jeg driver alltid og tuller med Alex om bl.a sex, nakenhet og i det hele gjør hun ganske pinlig berørt. For de som kjenner meg godt, vet at jeg selv kan være ganske grov og nasty til tider og synes det er ekstremt kul når andre blir flaue.

Så her er i hvert fall mitt mål og jeg regner med at min gode Carro blir med på dette:
Gjøre Alex så flau hver dag at hun blir vant til og høre oss prate den daglige sexpraten. Fordi det finnes jo ingenting som er så gøy å prate om som sex, bortsett fra det og ha sex hehe. Det vanlige er jo at Alex sier "I don't want to know" men jeg tror du gjør det din lille grisejente! Dypt inni deg er det en nasty liten tjej som bare venter på den rette sjansen til og fortelle verdens groveste sexhistorie. Selv om vår kompis Agge pleier og vinne der for det meste.

Så nå må du passe deg Alex! Ellers viser jeg deg "Chriss the movie" hehe litt innside spøk er..
Så slem ville jeg nok ikke vært.. :P

Vi hadde jo sexparty med Linda før jul, noe som var ganske gøy. Linda drar frem analkuler, negerdildoer og dustlust og guttene fniser mer en jentene. Dessverre var  ikke  Alex der, men vi skal nok klare og dra vilddyret ut av henne...

image33


Maggs


Kommentarer
Postat av: Alexandra

HAHAHAH!
I can't handle the truth!:P

2008-03-26 @ 17:25:59
URL: http://onherown.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0