Myskveld med spesielle løsninger

I dag var det tenta i mikrobiologi noe som gikk usedvanlig bra, i forhold til det at jeg ikke hadde lest i det hele tatt!
Tentan var fort unnagjort og de fleste av oss var ute etter under en time. Min godeste sambo Carro kom ikke av grunner hun vår forklare selv hehe

Etterpå var det rett hjem og ta en siesta på et par timer, mm så godt det var... Jeg så også på "Horton hears a who", det var så søt! Elefanter er jo de godeste dyrene i hele verden og han var jo en skikkelig goding denne Horton.. Me LOOOVE!!

For å feire oss selv, så driver vi nå og lager værste luksus maten. Biff, klyftpotatis, grønnsaker, god saus og rødvin.
Rødvinen er kanskje det mest begivenhetsfulle i dag.. Flasken var med typen skrukork og den satt helt fast! Vanligvis er det svært får ting jeg synes vi trenger en mann til her i huset, men akkurat nå hadde det vært fin med en muskelmann ved vår side. Etter diverse hjelpemidler slik som kokkekniv, hammer, flatjern og diverse banneord fikk vi flasken opp.

Nå venter vi bare på at efterretten er klar og så skal vi begynne og steke kjøttet som nå ligger i en marinade med masse hvitløk.

Carro har laget sin spesial sjokoladekake, har vært sjokoladesugen nå i flere dager.. Lukten får det til og vannes i munnen på meg.. mmm så godt det er!!!

Nå skal jeg ta meg en slurk rødvin, det er en liten Australiener fra 2006, De Bortoli heter vinen og er laget på Shiraz druen.
Utseende: Klar med en dyp rødlilla tone.
Lukter: modne kirsebær
Smaken: Masse høstfrukter, modne bær, kirsebær og karamell.

Rett og slett fantastisk. Tror den vil passe perfekt til vår mat!

Maggs



Hehe en løsning finnes alltid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0