Nok en Tirsdag...

SÅ sinnsykt sliten akkurat nå.. Etter egentlig ikke noen ting. Carro og jeg satt på skolen fra kl 10 i dag og til nå.. nesten.. mellom dette satt vi vel tre timer på cafe hehe og så var det møte med P6. En lite produktiv dag mikrobiologisk sett, men koselig og informativt var det likevel. Vi skal jo arrangere en del fester nå i tiden som kommer, så vi hadde ganske mye og prate om.

Vi fikk også laget oss et spesial merke for jentene i P6, det kommer til og bli knall bra og ha dette til AG (Absolut Gotland.) Lett at jeg skal ha et slikt Smurfemerke og sangbok fra Chriss i Spiik da!

Ellers har det bare snødd og snødd og snødd enda mer... Sporvognene var forsinket og det virker faktisk ikke som om det noen gang kommer til og slutte. Er så lei av snø nå, vil ha vår! I stedet for min fine skinnjakke ble jeg jo tvunget på værste eskimo outfitten i dag tidlig... Triste greier

Nå skal jeg gå og spise lasagne som har ligget i vesken min i 12 timer...Bakterieodling av den ville nok vært forstyrrende, men det man ikke ser/eller har fotobevis på har ikke skjedd og eksisterer dermed ikke..

Dypt sukk...

Maggs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0