Påskeaften, en klage sang...

For en påskeaften dette er!


Påske er jo tiden for skitur, kvikklunsj og appelsiner. Jeg derimot kan glede meg over et tomt kjøleskap, sittende inne på en fin dag, med en ganske tom bankkonto uten mulighet til og kjøpe meg no godt.
Klager jeg for mye?? Kanskje... Men det er jo påske for helvete, og jeg vil ikke sitte inne og lese til tente.

Min påske i år blir da som følgende:
  • Lese mikrobiologi
  • Stirre lengselsfullt ut av vinduet på det fine været
  • Glede meg over tomt kjøleskap
  • Sitte alene på kvelden for Carro skal jobbe...


Tenkte jeg skulle legge inn litt bilder over hva jeg vil gjøre i dag:

image19

Hvor jeg vil være:

image20

Og hvor jeg er:

image21


Jeg føler med alle dere i min situasjon. Det er jo 30-40 andre i min klasse som sannsynligvis også koser seg i dag med grunnleggende mikrobiologi. Heheh bra og vite at man ikke er alene i hvert fall.

Maggs

Kommentarer
Postat av: Marina

Ingen som pluggar här i alla fall!! ;P

2008-03-22 @ 14:45:44
URL: http://mittlivarperfekt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0