Red red wine, stay close to me

God kväll allihopa!
Idag är det fredag och jag är ensam hemma. Maggs lämnade mig för Kalmar igår ... *specialljudet*  haha!
Ikväll skall jag träffa en Mr. S. Vi träffades på Beachgasquen på chalmers för typ 3 veckor sen. Vi skall dricka lite vin o så =) Skall bli mycket trevligt.... Kan skriva lite om kvällen imorn. Jag har iaf ansträngt mig med rengöringen idag. Rakat benen och sånt! DET NI!

Jag har ett glas rödvin i handen...  Château Hourtin Ducasse - mums! We like it!

Idag har jag varit på stan i flera timmar. Var först i skolan och försökte ragga till mig en handledningstid med Barbera, men tydligen så var hon inte på sitt kontor någon av gångerna jag var där. Jag var även en snabbis till jobbet och hämtade en sak jag glömde där i söndags. Gick ner mot stan igen, det ringer på mobilen - det är Alexandra. Så gick hon o jag en tur på stan också! Hon åt lunch på ett mystiskt ställe på Kungsgatan/Magasingatan. Nicklas (Uncel) ringer mig, och han är på väg till stan, så när han väl kommit in så möter jag honom, och hans jättetrevliga kompis som jag tyvärr inte kommer ihåg vad han heter, sorry, jag vet att jag är dålig! Vi gick till hans pappa, som bor på drottninggatan, Fan vilken underbar man! hahahah! Ryskor is the shit tydligen! Uncel är mysig och rolig.. skall åka o hälsa på på Tjörn snart igen, hoppas jag blir inbjuden :D Måste ju dansa med Fidde igen! Vi buggar så bra ihop! hahahah!

Jag hoppades på att jag skulle se Blondinbella när  jag traska omkring på stan idag. Men det gjorde jag inte.. Antar att jag gick på fel gator. Kanske borde frågat om en fika med henne? Fan vad kul det hade varit. HAHAHAHAHHA!

Vart på bolaget och köpt en flaska rött och en flaska mousserande. Det blir nog den mousserande jag tar med mig till S. Är otroligt sugen på det :D

Maggs, Ta det lugnt där nere ^^

Ha de gött folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0