Segast

Jag har nu insett att jag är väldigt seg när det gället det här med att skriva i bloggen. Maggs skriver,Ja hela tiden. Kan kanske bero på att hon inte har något att göra ;) mouahah! Jag jobbade igår. 15-23,  var ganska trött när jag kom hem. Men somna nog inte förran runt 2 ändå. Detta jädrans internet alltså =P Jobb idag igen. Show me the money! Mycket behövande till AG!  Längtar som en tok till det. Det gör vi nog båds! Vi fick ju stuga, så jag är rånöjd.

Just det. Jag har insett en sak. Vi borde någonstans i våra inlägg bara kasta in ordet Blondinbella, för jag tror det gör oss mer läsare. Så det skall jag försöka komma ihåg varje gång jag skall skriva. Och vem vet, kanske fastnar de på vår finfina blogg också. Vi skriver ju nästan om mer vettiga saker än vad hon gör.

En en sak till. IGÅR VAR JAG LYCKLIG! Nästan att jag började gråta när slutsignalen gick. Även om vi "bara" gick till semifinal. Ååh Färjestaad, Ååh Färjestad - vargarna från värmland SM-guld skall ta!!  Hoppsade runt o vissla o ade mig sista stunden på jobbet =) haha! Men tyvärr fick jag mig ingen öl efter. Harry är inte vän med mig längre, men jag tror han skojar! hahah!

Sovit väldigt gott bredvid Emil inatt =) Men jag börjar nästan tröttna. Men säg inget till honom, för han blir ledsen då.

Min vecka hos pappa var bra. Jag gjorde ingenting. gick knappt utanför dörren, satt mest o gjorde, ja ingenting. haha! Helt underbar var det. Jag behövde det om man säger så. Ett extra plus var ju det att jag inte spenderade några pengar, så nu har jag pengar över faktiskt. För de lär ju inte spenderas till tisdag heller.


Nu kurrar min mage =)

TJO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0