Tillåt mig presentera....

...mannen i mitt liv - Emil

image13

Är han inte läcker? Han är helt underbar att sova med på nätterna, perfekt skeden blir det kan jag säga er.
Ganska rolig historia detta, jag och Emil. Vi möttes en dag i slutet på oktober när min pappa och Sussie var och hälsa på här i Göteborg. Vi åkte till Ikea för att handla lite bra-att-ha-saker till lägenheten. Efter vi hade gått runt ett tag så kom vi till barnavdelningen. Där stod han! Stor nos, underbart leende med vita tänder, en lite småsexig grå ton på huden och titta bara på de söta små öronen :D jag sprang snabbt fram och tog tag i honom. Gud vad mjuk han var, helt obeskrivbart. Jag visade honom får pappa och Sussie och vips(!) så låg han i kassen. Han blev min! Bästa gåvan av allt jag fick! Han blev såklart inte bara omtyckt av mig, Bico, pappas och Sussies hund pussade på honom det första han gjorde när de träffades i bilen. KÄRLEK!

Nu ligger han alltid i min säng. Han är helt underbar. Han sviker aldrig, kommer aldrig för sent och klagar aldrig på att jag är grisig eller nåt sånt. Han älskar mig för den jag är och jag älskar honom för den han är.

Evig kärlek! <3

Kommentarer
Postat av: Mia

Söt, men han ser lite bitsk ut :-D

2008-03-13 @ 18:50:53
URL: http://mariat80.blogg.se
Postat av: Linus

Väldigt söt ååå själv bor man ju på hisingen.

Jag har tema = kärlek på min blogg www.centrumspel.blogg.se gå gärna in och bekanta er med mig och min familj. Världens sötaste grabb Malte drygt 1 år gammal och min tid som pappaledig!

2008-03-13 @ 19:23:07
URL: http://www.centrumspel.blogg.se
Postat av: sys6

Tur att det finns nåt djur som inte sviker då. Iaf va vi har hört! :D

2008-03-15 @ 02:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0