Å shoppe med overvekt..

I dag var carro og jeg på shopping etter skolen, målet var å finne noe snyggt og ha på seg til balen på fredag.
Men det var ikke akkurat  lett... Finne klær i Sverige der jenter er str 34-36 og alle andre kan dra til helvete er ikke lett.. Men jeg unnskylder det ikke. det er faktisk min egen skyld at jeg har lagt på meg. Øl, sprit, vin, mye god mat og godteri har jeg fått i meg det siste året.. eller alltid egentlig for å være ærlig.
Men dette er ikke et innlegg mot moteindustrien, men heller i mot meg selv.
Jeg vet jo at jeg ser på de andre jentene som handler klær jeg ikke får over knærne med misunnelse og ikke som en personlig hat til meg fra moteindustrien.
Likevel hadde jeg skulle ønske at det fantes klær som passet meg, som faktisk så bra ut. Vandrene telt er liksom ikke helt min stil..
Nå har jeg ikke tentk til å følge denne ideen selv, men en moteblogg med folk som var str. 40-42 osv og fant frem til snygge klær som vi andre kunne lære av.
Jenter med lår, legger, pupper osv... vi er jo ikke styggere?!! Det er bare en annen versjon.. eller no.. vet ikke helt hvordan jeg skal forklare.
Men tilbake til moteblogger, det finnes nok av de: Kenza og blondin bella reklamerer jo ut sjelen sin for merkeklær! Men ikke forstå meg feil, det er jo bra for dem at de velger å følge den veien, selv om jeg ikke kunne gjort det samme.

Som dere forstår er jeg ganske frustrert over meg selv og min kropp akkurat nå..

Derfor skal jeg og carro drikke øl, drukne mine sorger og få de nyttige kaloriene i meg i dag også

En kladdig hilsen fra Maggs (men håp at noen vil starte en moteblogg for + size models haha)



 
image99



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0