Absolut Gotland 3

Vi fortsetter videre med vår lille mimring av den beste turen noen sinne!

For de som har sjansen til å bli sexmästerister eller bare skaffe seg en overall, gjør det!! det er så sinnsykt kult!
Ikke bare får man feste jernet og livet av seg, men man får møte så mange gode mennesker underveis. Det er jo umulig å dra på en sånn reise uten å komme hjem med nye venner og bra historier.

Så vi fortsetter med da Jesus i systemsex däckat og de andre tegnet en fitte i skrittet hans. Vanligvis er det vist vanligere at man tegner store kuker, men stakkars liten fikk en ganske stygg mus istedet.
Så derfor var den eneste logiske løsningen selvfølgelig å brenne hull i skrittet, mens du har på deg ovven.... Den tok selvfølgelig fyr, og jeg kan ikke tenke med at resultatet ble noe særlig bedre.

Men videre... 17 mai måtte jeg jo feire selv om jeg ikke var i Norge. Dermed stllte nesten alle opp for å bli norsk for en dag.
Det var andre som også hadde med seg det norske flagget, i tillegg var det en av hyttene som spilte nasjonal sangen ved jevne mellomrom. Det varmet hjertet!



SÅ var det selvfølgelig de som ville ha flagg på litt mer spesielle steder:

image98

Heldigvis er Carro så duktig, så hun stiller opp på sånne litt mer freaky ting.

Vel jeg følte meg i hvert fall elsket, selv om jeg ikke var i mitt eget lang. På overallen min er det nå norsk flagg som fast innventar ved venstre siden, altså hjerte siden :) hihi Det var en dust som ville ha meg til å bytte mitt flagg vekk, men jeg er ikke så billig nei. Mitt land bytter jeg aldri vekk mot/til en svenske hahaha


Mer AG følger helt sikkert...

Maggs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0