Absolut Gotland

Denne helgen var det igjen dags for AG eller Absolut Gotland. 1000 sexmästerister møtes på en øy, og drikker seg inn i andres telt. Jeg og Carro var "jomfruer" på Gotland denne gangen, det vil si at det var vår første gang der. Men det blir faen meg ikke den siste!

Jeg har skumle planer om å bli som Jågutt, det vil si at jeg skal være der til leveren min ikke orker mer hehe..

Jeg har ikke tenkt til å skrive alt i kveld, for jeg er faen meg ikke menneske etter denne turen enda. Men ville ikke la være og fortelle noe sidenvi har mast om dette så lenge. KOrt fortalt så dro vi ned med buss torsdag, og drakk oss frem til søndag morgen.

Det var rødvin, det var øl, det var cider og der ble det krøll. Rommen gikk ned og  beina gikk opp . Vi däckat  på marken vi däcket i telt, vi sov en en hytte med aldri i vår seng.
Faen hva dårlig den var... men  men

Turen var helt vannvittig bra, det eneste som er trist er jo at det er så lenge til neste gang. Turen gikk så forferdelig fort, neste gang blir det sjøslaget og det er ikke før oktober.

Når det gjaldt vår lille konkurranse så vant jeg med 6 hångel, AGge kom på andre plass, og Carro og Emma delte siste.

Jeg er dermed selvutpekt P6 tøs nummer 1, den bra tøsen da, ikke den dårlige.

SIste ting jeg vil fortelle før  jeg kommer med flere grisete detaljer i morgen er at Knut og Joel døde på veien. Knut mistet øret og punkterte dermed samtidig. Joel fikk en flaggstang i fitta på vår vekkelsestur til PVC og overlevde desverre ikke hun heller.

image88



Pie Joel Domine, Dona Eis Requiem

Maggs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0