Barn i bånd

Jeg synes barn skal være i bånd, det er jo ingen foreldre som har kontroll på barna sine. Her lå jeg fredlig og stille på gressplenen bak huset mitt. Sov så godt, koste meg i varmen. Rundt meg lå en annen jente og en mann på et leopard teppe i badetruse. Ingen plaget noen. Alle bare koste seg i solen.
Så kom de!!! FAMILIEN!! familien på 10 snakkende kjerringer og x antall drittunger!!

Satte seg ned rett ved sien av meg, bla bla bla... gråte gråte!! Noen ganger hater jeg andre mennesker!! De må jo forstå at de plager andre når de kommer dit..Bråkende, hylende, grisende, kakklende kjerringer og barn!

Etter 10 min hadde jeg fått nok og gikk!

Truse mannen gikk også.

Han så på meg, jeg så på han! Jeg følte jeg hadde en venn i nøden hos trusemannen.

Nå sitter jeg inne med vinduet åpent, ikke akkurat det samme...

maggs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0