David Guetta

I går var Emma, Agge og jeg på David Guetta på Park Lane.

Fy faen så bra det var!!!! Jeg er forelsket!!

Vi bestemte oss for å dra tidlig, så vi var utenfor Park Lane kl 22.00. Da var det allerede ganske lang kø. Desverre ble den bare lengre foran oss fordi folk snek seg inn på sidene, jeg ble så jævelig sur! En annen ting som var irriterende var at det sto at det ikke skulle være gjesteliste denne kvelden, noe det da var. Så vi sto der og sto der og sto der. Det tok over to timer før vi kom inn, det var ikke så spennende nei.

Vel inne tok det en stund før David Guetta begynte, så da gikk vi bare rundt og danset.

Da konserten begynte så viste det seg å være verdt all ventingen. Det var drit bra! Bortsett fra at ryggen min ble helt fucka av at folk dyttet, føttene mine ble drept i de nye skoene mine og noen stakk en albu i øyet på meg så jeg mistet en linse.... så var det jævelig bra!

Han spilte alle yndlingssangene + mange fler. Så da var det bare å stå og danse som faen og prøve ikke bli dyttet ned hehe.

Etter 5 timer i høyeklakker, ga jeg opp og byttet til ballerina som jeg hadde i vesken min. Aldri har jeg takket meg selv så mye fordi jeg var smart nok til å ta med ekstra sko.


David DU er min GUD!!

Maggs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0