En bra helg 2 - årets första dopp

Det var mycket om och men om vad jag skulle göra helgen som var nu. Först hade jag tänkt åka hem till Karlstad, sen bestämde jag att jag skulle tillbaka till Tjörn igen, men det blev till slut inget av det. Utan jag åkte till Varberg.
Fredag:
En av mina små vänner, låt oss kalla honom Lillen, har en sommarstuga där. Och det var ingen tråkig en heller. Helt gaaalet vad vackert det var där.
Jag började med att sätta mig i en solstol och knäckte en bira, very nice. Det kallar jag livet.
På kvällen var det bara jag, Lillen och hans vän Robin som var där. Men det hindrade inte oss från att gå på flaskan.. Icka sa nicke. Blev en liten fylla. Vi grilla, snacka skit, drack öl, spelade kotte, som jag och Lillens kära granne vann, Girls rule, Boys drule!! Det blev sänggång till slut, man var rätt trött efter att ha varit vaken sen tidig på morgonen.
image74

Lördag:
Började dagen med att steka i solen. Sedan åkte vi in till Varberg för att äta lunch och hämta upp Pucken på tågstation som kom ner från Göteborg, en gammal arbetskamrat till Lillen.
Sedan bar det tillbaka till stugan.. la sig på verandan igen, såklart, och tittade på när pojkarna kastade frisbee och trixa med fotbollen (inte min starka sida)
TIden gick, vi bestämde oss för att börja med maten, men då kom ett gäng med grabbs, gamla vänner till Lillen, trevligt med mer folk. Trevligt folk... Dagens mat: Tacos!!
Sen kom två grannflickor, den ena hade varit med kvällen innan. Festen började (fast man hade ju tagit några "kalla" redan innan. Pissljumen öl var det ju man börjad med.. funkar ibland, men det blev lite jobbigt, men ner åkte den..

Sedan var det dags, efter ett bra tag iofs, att ta första tequilan, jag var inte laddad i början, har inte så bra minnen av tequila! haha.. Killarna skulle köra den på Björn Borgs vis.. saltet i näsan, ner med tequilan, och kastade sedan den sura godisbiten på varandra (vi hade inte citron eller Lime, så det fick bli godis) HAHA! Jag tog min 5, min efter kanske...

Sedan spelade vi Fia med Hutt ett tag... tills vi insåg att det var meningslöst..
Runt då, kom en av killarna fram till mig.. "Du, känner du Cassandra Björkrud?"  "Eeh, Ja, det är min syster" sa jag och tittade på honom skumt.. Då har de tydligen snackat på msn ett bra tag.. och han tyckte vi såg lika ut.. Men HUR LITEN ÄR VÄRLDEN?"
¨
Efter några fler shots, av tequila, vodka, dooleys, öl, och nästan en flaska rosévin... bestämmer vi alla oss för att vi skall ner o bada... Fast det blev ju bara jag och Heddy (om hon nu hette så) som bada.. Badkrukor resten av skitarna!!! Det var svinkallt, men uppfriskande.. Blev dusch när man kom tillbaka!
Satte oss alla i soffan.. åt chips o dipp.. och började till slut att titta på TOrsk på Tallin.. haha! Störda!

Sänggång blev det denna natten också..

Söndagen blev pizza på Campino inne i Varberg efter rekommendation från Robert.. Snäll o fin pojk det. Synd att man aldrig han träffa honom! Sedan en promenad ner i hamnen, för jag var bara tvungen o se den!

Hem igen, steka i solen. Sedan skjutsa in Robin till Station vid 6. Jag åkte hem vid halv 10.
Kom hem, satt o snacka skit med kvinnan i mitt liv.. You all know who... och sedan natta..

Bilder från helgen kommer imorgon!

Nu skall jag sova igen.. Ser inte fram emot att åka hemmifrån 06.15 imorn för att ta sig till skara.. NATTIS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0