Forberedelser til AG

Nå har vi kjøpt alt det vi skal ha med oss, det kjennes skikkelig deilig å være ferdig før torsdagen. Mangler bare å fikse litt på ovven og pakke.

I dag etter Chalmers turen var vi over hele byen og handlet:
  • Panduro og kjøpte maling til tskjortene
  • Tskjorte til AG
  • Maling til ansiktet. Siden det er 17. mai skal alle i P6 gå med norsk flagg på kinnet
  • HM og kjøpte funky solbriller
  • På ÖB og kjøpte partytelt og norsk flagg
  • Vannpistoler

Så nå er vi helt klare! Jo.. vi må også male tskjortene... skulle ønske jeg var like flink som Linda på å male, men Carro og jeg har funnet på no skikkelig bra og skrive. Så da satser vi hardt på det.

Kommer til å bli den beste turen ever!

Vi har også maskotter, AG sanger, masse nye merker.

Da er det bare å finne seg AGs heteste ragg og feste i vei.

Nå må jeg legge meg, vi skal opp tidlig i morgen og dra på Slakteri i SKara. Gleder meg ikke nei. Sist gang jeg var på slakteri var jeg vegeterianer i 6 måneder.

Nattings folkens

Maggs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0