Grannjävlar - skall det vara så jävla svårt?

Det är nästan att jag skall börja skölja tvättmaskinerna innan jag börjar tvätta från och med nu. och torka av stängerna i torkskäpet. Aldrig mer detta igen!
Vi slänger in en vit tvätt i tvättmaskinen.. kör den.. och när det klart för att hängas upp så tittar jag på mina vit Dieseljeans.. det är röda fläckar på.. vart kan de komma ifrån tänkte vi.. först trodde man att det kom från Maggans Tshirt.. men Ikke! Det är ÄRTHJÄRNAN som tvättat innan oss som färgat kläder röda, och inte gjort ren tvättmaskinen efter och inte torkat av inne i torkskåpet.. Skall det vara så jääävla svårt?
Två par vita jeans, X antal toppar har nu röda streck och fläckar på sig.. KUUUL!!!

Vi bestämmer oss för att tvätta dem en gång till och hoppas på att det skulle försvinna. Kommer ner igen efter 30 minuter och inser att det inte funkade.. HELVETES SKIT BAJS HORA osv....

Kommer upp och ringer Jour-numret till fastighetsskötarn, och konstigt nog så gick det till SOS-Alarm, och de kunde ju inte direkt hjälpa oss med detta. Fick ett nytt nummer, där jag får prata in på en telefonsvarare och hoppas på att de ringer upp mig i morgon.

Det är kläder för mycket pengar som påverkats.. och vi vill fan ha det fixat. Annars jääävlar..

Ursäkta om jag svär mycket, men nu orkar jag fan inte bry mig.

Nu skall jag äta godis som tröst.. och packa inför morgondagens paaaaartyresa!

TJO

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

jobbigt!

2008-05-14 @ 18:03:03
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0