Jeg har KUKEN

I går var det først sittning som sugde helvete! det er ikke det samme å gå på sittning med sexmesterister og vanlige folk, de kan jo ingenting!
Jeg og ALex bevegde oss istedet ned til Iso baren hvor jeg ble ekstremt full og gjorde masse dumme ting!

Blandt annet mistet jeg min kjol et eller annet sted, faen!

Hvis noen finner den, så vil jeg gjerne ha den tilbake. Det er blått, jeansstoff og medium kort...

Nå mår jeg såå dårlig, for mange shotts, for liten lever.

Det beste med i går var likevel at jeg møtte på to av veteranene i P6, og gjett hva jeg fikk???!!!! Jeg fikk KUKEN!
kuken er et merke fra Spacestation 2000 som P6 arrangerte før. Det er da en fin alien med en strekkode under. Denne strekkoden betyr KUKEN, faen hva heftig! Det beste er jo at de ikke sa hva merket betydde før etter spacestation var ferdig.

Dere gamle P6'ere vet hvordan man skal fest ja, all cred til dere og jeg bøyer meg i støvet.

Nei nå skal jeg ta med en lang dusj, finne noen som vil bli med meg til slottsskogen og däcke der resten av den sol dagen

Maggs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0