jeg trenger kjærlighet

Noen ganger trenger man bare kjærlighet, en som vil holde deg og klemme deg, fortelle deg at alt vil bli bra.

I dag har vært en tøff dag, ikke bare mye å gjøre med skole og balen, men den kjentes tøff ut rent psykisk.

Jeg vil bare ligge i sengen og kjenne noen sterke armer rundt meg. Passer på meg og er glad i meg.

Kjenne en annens varm kropp mot sin egen, kjenne pusten, hjerteslagene, luktene, små viskende ord i øret.

Min favoritt stilling er når man kan sove i armkroken, armene hans rundt deg. benet mitt over hans.. Da føler jeg meg best. så varmt og godt. Jeg kan ligge sånn for alltid...

Savner at noen er glad i bare meg.. passer på meg.. blir glad når de ser meg,
men det kommer nok noen som vil føle sånn for meg en dag.. til da får man eksperimentere og få mest mulig ut av det korte livet man har..

Love Maggs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0