Ragging på Handels

Ja i dag var jeg ute og ragget gjester til balen.

Det var egentlig jeg og Agge som skulle ut, men hun sviktet meg hardt ca 40 min etter at vi egentlig skulle møtes. Heldigvis hadde jeg Therese!! Sammen ragget vi opp gjester på Handels, før vi dro opp på Medisinarberget og ragget medisin folk med Niklas. Den mannen kan snakke, det skal han faen meg ha.. Tro han overbeviste fler folk på en time, enn det jeg har gjort på flere dager. Desverre var jo alle skolene folketomme siden det var fredags ettermiddag. Ikke den beste tiden akkurat..

Jeg lurer på hvorfor noen mennesker skal være så otrevlige når man kommer bort? Vi er jo her for studentene, hadde jeg bare skulle fikset fest til meg selv, hadde jeg faen meg ikke jobbet så hardt for det. Det holder med et nei, man trenger ikke være ekkel samtidig.. Noen mennesker kommer jeg aldri forstå meg på. SLik mennesker som nyter å være otrevelig og få andre mennesker til og føle seg dårlig. Håper jeg aldri har vært sånn..

Ellers har det vært en veldig trevlig dag i solen med Therese! Jeg ragger gjerne opp gjester med deg igjen!

Må også påpeke at det er SÅÅÅ mange snygge killer på HAndels at jeg blir god og varm på innsiden bare av og gå rundt hehe..

Maggs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0