Sol & Plugg

siden alle jeg kjenner plutselig har bestemt seg for å begynne  plugge så har denne helgen blitt ganske lugn.  Fredag var jo kjempe bra på iso baren, men lørdag ble litt for stille for meg. Vet ikke om jeg skal ta det personlig, men det var veldig mange som ikke svarte mobilene sine... Vel det kan jo være at de hadde andre planer..
Uansett i går brukt jeg halve dagen på å ikke være fyllesjuk lenger før jeg bestemte meg for og gå ut i det fine været.
Jeg tok den "vanlige" ruta, gå ned fra meg til eketregatan, derfra til eriksberg og lindholmen. Det var en skikkelig fin tur. Elsker det området, så lugnt og fredlig. Lukten av saltvann og lyden av bølgene som skvulper og måkene som skriker. Det er virkelig sommer.

I dag ser det også dårlig ut med folk som vil leke med meg, men jeg orker ikke prøve heller... Jeg skal np ta med meg min data, en filt og mine lekser og sette meg ute. Litt plugg i solen er aldri feil.

Så når jeg kommer inn igjen håper jeg det er mange som har meldt seg på til maskeraden, jeg tviler.. Alle mine positive tanker er blitt borte. Faen.. skal aldri arrangere noe igjen, jobber som faen for noe som ikke blir noe av kanskje.

Usj.. nå må jeg ut i solen før jeg blir for lessen og negativt.

Margarita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0