Sooooooo VIP, eller nåt? :D haha

Idag har det varit soligt och fint hemma i Karlstad. Började dagen med lunch med min gamle vän Max, det var sjukt länge sen vi sågs.. nästan två år sen skulle jag våga chansa på. Pixxa på KEbab House blev!

Sedan blev det gå på stan ett tag med min syster och henner kompis chrille.. sen gick de på tatueringsmässan och jag gick till bishop för AW med mamma och hennes vänninor.
Sedan hem en kortis och sen middag med pappa och Sussie..blev på Fontana di Trevi, där Erik och restaurangchef nu för tiden..och han var även får servitör för kvällen. Han rekommenderarde ett tråkigt vin... men maten var god..

Sedan drack jag 2 cider i pappas lägenhet innan jag gick till Arena för att möta upp min vän M.. men mötte upp min syster ist som jag gick in med.. som vanligt, så suger arena.. Vi hamnade i VIPen med Skumpa och helrör.. låter som en gammal vanlig historia för mig Arena Nattklubb i Karlstad. men förr har ajg varit men och betalat för skiten jag dricker.. Dryga killar, tydligen så har en av dem tagit över gamla Mosquito i Oslo och gjort om stället, till enligt honom ett bättre ställe.. och han har tydligen ställp hitsinglar i norge också... "intresseklubben antecknar"

Men men. jag sa åt han att jag förstod inte det hela med att spruta med champagne, utan att man borde göra med mousserande, för det var värt att spruta ut typ.. så då gick de och köpte 2 flaskor, och ställer sig och spruter med i VIPen ist.. och självklart siktar de på MIG.. jag blev såååååååå blöt över hela rygger och rann ner i byxan och trosan på mig.. längt ifrån skönt om man säger så..

Fick även höra att jag har en tajt rumpa.. DET NI!!

Efter Arena så bjöd de på efterfest i deras sk sviter på scandic Winn.. den sög, vi drog efter 10 min..
hemgång blev.. så nu sitter jag här.. hemma.. efter att ha ätit en rostad macka med skinka och mjukorst med smak av paprika och nåt mer... gott var det iaf :D

KRAM PÅ ER!!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0